Back on track

I morse ringde de från dagiset jag jobbade på för någon vecka sedan och frågade om jag kunde jobba idag till på fredag. Självklart tackade jag ja, lättad över att jag inte behövde vara arbetslös mer än två dagar den här veckan. Tyvärr var det på en annan avdelning vilket var lite synd eftersom jag känner de andra barnen så bra men nu lär jag ju känna fler på dagiset.

Efter jobbet blev det en städ- och tvättdag. Det såg förjävligt ut när jag kom hem men nu har jag fått lite bättre ordning på det. Och den här veckan tror jag att jag faktiskt lyckades med att inte missfärga några kläder.

Nu ska jag sova snart. Henka är på jobb så jag får lägga mig själv i natt. Vi jobbar verkligen skift den här veckan. Jag jobbar 9.00-16.30 och Henka jobbar 16.00-23.00. Lite tråkigt men det funkar. Dessutom är det lite skönt med egen tid.




Kommentarer
Fani

tack gumman :)

guud vad jag saknar dej alltså, du anar inte! längtar verkligen jättemkt tills du kommer hem & hoppas du stannar en lite längre tid då så vi kan hitta på massa kul :D

håller med om att lite egentid ju uppskattas ibland sådär :)

skönt att arbetslösheten inte höll i sej nej. låter som det flyter på och går bra för dej fortfarande, härligt :)

pusspuss<3<3<3

2010-11-22 @ 00:49:21
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0