Flytt!

Nu är helgen snart slut. Den har varit ganska bra men jag har gått och väntat på ett samtal om ett eventuellt jobb vilket är väldigt jobbigt! Jag vill veta nu!

Igår lyckades vi faktiskt sola lite i en supermysig park. Det var härligt att ligga och läsa i gräset, snart är sommaren här på riktigt! Idag skulle vi göra ett nytt försök men när vi väl kom ut började det regna så vi cyklade och handlade istället.

Imorgon ska vi flytta till vår nya lägenhet. Det ska bli kul men lite tråkigt eftersom jag trivs så bra här i Bislett. Men vad jag har hört ska det nya området vara minst lika bra. Problemet med den lägenheten är att vi kanske inte har internet. Det kunde tydligen komma ibland men om det inte dyker upp kanske vi fixar det på något annat sätt. Jag vet i alla fall inte om jag kommer kunna uppdatera bloggen så mycket men det märker vi. Kramar!


Kommentarer
Fani

skönt med lite solning och kan du inte ta lite kort i den nya lägenheten vet ja? :)

jag är hemma nu iaf, kom igår. tappa bort min mobil på flygplatsen så har ingen för tillfället så jag kan ringa men jag fixar nog en ny snart. ringer då så vi kan planera angående när jag kan komma o hälsa på :D tänkte jag kanske kunde bo på ngt billigt hotell eller vandrarhem nämligen.

pusspuss love you<3

2010-05-27 @ 18:35:51
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0