Parkhäng!













Kommentarer
Fani

oh, mina fina fina natalie <3 så jävla vacker är du! :) och vilken snygg jeansjacka :D

du och henka är så jävla fina tillsammans med, verkligen a match made in heaven 8) haha.

puss gumman, saknar dej<3

2010-06-07 @ 15:34:14
URL: http://glikia.blogg.se/
Marita

Hej!Snygga skor,livemusik och öl i park är heller inte helt fel. Men jag skulle föredra vin.

2010-06-08 @ 09:32:50
Emma

DEN DÄR BILDEN ÄR SÅ HIMLA FIN! Håller med Fani! Skitroligt att du får provjobba! Klart att du får jobbet sen. Bara det inte är en dum arbetsgivare som utnyttjar stackars naiva svenskar som vill upplev norgelyckan och dissar dem sen efter några veckor och tar in nya "provjobbare". Hände andra Natalie. Nej nu ska jag inte vara negativ, men var på din vakt! Du är alldeles för bäst för att råka illa ut :P Jag går in här varje dag och läser men har nog inte varit så duktig på att kommentera haha :D Men jag saknar dig iallafall! Har en rätt..intressant och sjuk grej att berätta.. Någonting som jag sa att jag ALDRIG ALDRIG ALDRIG nåååågonsin skulle göra. Kan du gissa vad? Hälsa Henka och Emelie! Missssss uuuuu

2010-06-08 @ 18:09:44
Natalie

Arbetsannonsen låg uppe på norska arbetsförmedlingen och så var det flera som blev intervjuade så jag tror att han är seriös. Dessutom är ju två veckor en lång provjobbningstid.

Det var på fräcka fröken va? Haha Sebbe berättade precis samma historia fast det var hans kompis flickvän. Och hon fick inte betalt såklart. Nej så hoppas jag verkligen inte att det är!



Och nej, det där hade jag nog aldrig kunnat gissa på! Haha men det har vi ju redan pratat om nu :D

Ha det bäst Emma, hälsa Andreas!!

2010-06-09 @ 10:19:24
URL: http://natalieaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0