I want to slep!

Jobbet bara fortsätter. Idag jobbade jag för nionde dagen i rad! Jag börjar bli riktigt trött. Är livet bara jobb nu? Jag vill med ha sommar! Jag vill med bada, sola och sova! Jag tror att jag ska få helgen fri i alla fall. Jag längtar! Nu känner jag mig bara trött, sur, ledsen och ännu mera trött. Inte alltid förstås. Ibland lyser glädjen fram som solen jag missar under arbetsdagarna.

Idag efter jobbet drog jag och Henka och tränade. Jag som var på gymmet för första gången började med att boxa ur mig lite ilska och efter testade jag en klättervägg som fungerade som ett rullband. Den rullade med takten jag klättrade. Mycket smart och underhållande! Fast också jävligt jobbigt. Idag ska jag försöka lägga mig tidigt så jag kan få mycket sömn! Det behöver jag. Nu!


Kommentarer
Emma

Bra! Slå ut all ilska :) miss u

2010-06-29 @ 23:40:04
Marita

Hej! Så är det, arbetslivet. Och du ville ju jobba mycket. Men du kanske skulle ha tagit dagisjobben i stället? För livet går ju inte bara ut på att jobba. Man måste njuta också....

2010-07-01 @ 09:59:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0