Good news!

Imorgon ska jag på en intervju! Den här gången för ett café. Tyvärr hittar jag ingen hemsida så jag kan kolla upp cafét lite bättre.. Men det ska nog gå bra ändå. Hoppas det är ett fint ställe bara. Hoppas jag får det! Efter intervjun ska jag jobba på dagiset där jag varit två veckor. Det är väldigt bra att jag fick jobba även fast det bara blir en halv dag. Först trodde jag nämligen att jag skulle bli tvungen att vara ledig hela dagen men sen ringde hon från Adecco och sa att det var okej att jag kom senare. Perfekt! En annan rolig sak är att jag och Emelie kommer ha intervjuer exakt samtidigt på nästan samma plats.

Den sista bra nyheten för idag är att Henka får ta med sig två bröd hem per dag! Haha, nu slipper vi köpa bröd under hela vistelsen här! Eller i alla fall fram till någon gång i augusti och troligen några veckor efter det med tanke på att vi redan har fryst in en massa bröd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0