Helgen med mor och far!

Tänkte gå upp och spendera lite ensamtid i vardagsrummet nu när Emelie s har åkt hem men så låg Björn i soffan så nu sitter jag på mitt och Henkas rum istället. Det är inte mycket tid man får själv i den här lägenheten längre. Men så är det väl i Norge.

Helgen med mamma och pappa var väldigt trevlig och jag kunde ÄNTLIGEN ta bilder! Mamma tog med sig två batterier som jag kunde ladda ett i taget på min laddare. Det blev inte helt bra men det funkade. Så tänkte därför publicera helgen i bilder.

Vi åkte upp till Holmenkollen för att vandra och kolla på utsikten.






Vi stötte på en liten sjö med en massa hungriga änder.







Det kom en fluga till mitt finger





Efter jag råkat klippa mammas hår cirka fem centimeter för mycket gick vi till operahuset











På söndagen åkte vi och badade men vattnet var fullt av brännmaneter!









Jag, mamma och pappa tog båten hem. Henka tog bussen för han ville dra och träna.



Nu måste jag börja fixa mig för jobbet. Jag lägger ut lite fler bilder på facebook. Ha det bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0