Summer time

Hej! Jag har haft en underbar helg! Det har varit bra väder och vi har rört på oss och haft det kul. Sånt som får mig att må bra!

I fredags grillade jag och Henka i vår park. En liten en som ligger några minuter bort. Det blev kycklingfiléer, majskolvar, potatissallad och chips! Det blev perfekt! Efteråt tänkte vi se på film men vi bestämde oss för att vila en liten stund men somnade istället.

På lördagen mötte jag Henka på stan efter att han jobbat. Vi gick först omkring och kollade på rean och sen drog vi till en annan liten park där vi fikade. Efteråt mötte vi Erik, drog hem till han där en till kille, Mattias var och så fixade vi tacos! Och efter maten orkade vi faktiskt se på film. Jag har glömt vad den hette men bra var den.

I söndags drog vi till gymmet och jag köpte ett gymkort! Det kändes så härligt att få jobba med musklerna och idag har jag träningsverk lite överallt. Skönt! Gymmet är stort och det finns många olika maskiner och redskap så där kommer jag nog trivas riktigt bra. Här kommer en bild på gymmet. Mattias sade att det såg ut lite som en rymdstation. Och det kanske det gör. Det känns modernt i alla fall!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0