Nattliga tankar

Det känns som min hjärna går på högvarv men jag kan inte tänka en tanke.
Jag vet inte vad jag tänker, tycker eller känner.
Jag vill sova, jag vill att en ny dag ska komma, en bra dag!
En dag då det är ordning i mitt huvud.
Jag saknar mamma och pappa.
Jag vill åka till Sverige och träffa alla.
Jag vill vara i Skyttholmen och bara ta det lugnt i några dagar.
Plötsligt vill jag bo i Norrköping, trots att jag aldrig trivs längre än några dagar där.
Det är nog mina närmsta som jag saknar och det lätta, ansvarslösa livet.
Jag känner mig inte redo för att bli vuxen än.
Det känns som jag inte bott hemma tillräckligt länge.
Men jag vet att jag måste.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0