För att vårt internet suger.

Den här veckan har "vårt" trådlösa nätverk i princip varit obefintligt. Tungt men det funkar när man ändå jobbar under dagarna. Så.. Vad har hänt under tiden?

  1. Jag har fyllt 20, och kanske blivit vuxen?
  2. Jag har fått ett jobb på ett "familjedagis"
  3. Jag har fått ett jobb på ett annat dagis
  4. Jag har tränat, ätit, shoppat lite och sovit precis som vanligt.
Så innebär 20 snäppet att man faktiskt borde vara vuxen? Jag känner mig faktiskt (motvilligt) vuxnare. Men det kanske beror på att det också var första födelsedagen jag spenderade ifrån min familj? Kanske fick det mig att inse att jag faktiskt bor själv och därför också räknas som mer vuxen? Eller så kanske det bara är en siffra. Det hoppas nog jag faktiskt på för inte är jag redo att bli vuxen riktigt än. Om man nu ser på vuxenlivet så som jag tänker mig det..

Och till de två jobben. Igår ringde en från ett dagis och sa att jag kunde jobba som vikarie på tisdag och därefter fick bestämma om jag ville ha en fast tjänst där. (Det är samma dagis jag tidigare varit på intervju för). Men grejen är att idag var jag på intervju för ett annat dagis och de ringde senare och sa att jag kunde få den tjänsten med. Som tur var så var jag ärlig om att jag skulle till det andra dagiset så de sa att jag fick bestämma på tisdag eller onsdag om jag ville jobba för dem. Och oj vilket svårt beslut! Men som tur är har jag ett par dagar på mig att bestämma.

Här kommer några bilder från min födelsedag!


Henka hade dukat upp med kakor när jag kom hem från jobbet.

Efter kaksvullandet (från min sida) gick vi till Café Tullins och åt hamburgare!







Kommentarer
Emma

Wow! Fast tjänst, grattis! Och att du kan välja mellan två olika dagis också! Gött : D själv har jag fått jobb som personlig assistent. Dock inte till några barn än så länge, men jag hoppas att det dyker upp. Saknar dig vännen, hoppas allt är bra annars!

2010-12-05 @ 11:21:39
Marita

Grattis till jobben! Det går verkligen upp och ner här i livet.

Natalie, du blir nog inte "vuxnare" än så här, bara mer erfaren. Själv har jag gått väntat i hur många år som helst på att jag ska känna mig vuxen. Nu inser jag att den där vuxenkänslan aldrig kommer att infinna sig. Vi är som vi är, oavsett hur gamla vi blir...

2010-12-06 @ 10:16:02
Fani

aaw vilka gullisar :D ser ut som du hade en bra födelsedag gumman <3 to bad att jag inte kunde fira dej också men de måste vi verkligen göra när du kmr hem. bättre sent än aldrig liksom.

puss!

2010-12-07 @ 00:08:51
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0