Födelsedag x 2

Hej! Tänkte uppdatera om förra helgen.

I fredags fyllde Henka 24 vilket vi firade med spontanbio. Egentligen skulle vi gått ut och äta men Henka kände mer för bio eftersom man annars bara "äter och blir mätt". Jag antar att han menade att han skulle få ut mer av bio. Vi såg på Harry Potter. Filmen var underhållade men ingen av oss är Harry Potter fan så det var en del vi inte riktigt fattade av filmen.

I lördags firade vi min och Henkas födelsedag genom att förfesta och gå ut. På förfesten var det jag, Henka, Erik och Mattias. Vi spelade drickspel och snackade. I slutet kom även Eriks syster Hanna och sen drog vi vidare till en annan förfest. På den förfesten var de flesta under 20 så kvällen avslutades med att vi vandrade runt och försökte hitta något ställe där vi kunde komma in eftersom det för det mesta är 20 årsgräns i Oslo. Ganska komiskt med tanke på att allt jag ville göra den kvällen var att äntligen gå ut! Men kul hade vi det i alla fall. Jag, Henka och Erik avslutade kvällen med varsin kebab! Vilket även blev maten för oss tre på söndagen. Killarna ville tillbaks till kebabstället som de tyckte var så bra natten innan.


Jag hade på mig en kjol Moa skickade till mig som födelsedagspresent från Sri Lanka!

Vår legendariska kebabbild!

Nu ska jag fixa mig för personalfest! Eller mest middag för min del eftersom jag ska upp i morgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0