Roommates

Hej! Nu ligger jag på en madrass och skriver från vårt nya hem. I fredags flyttstädade vi, lämnade massa väskor och igår lämnade jag tillbaks våra nycklar och tog våra sista saker. Nu bor vi hos Emelie och Ante. Igår mötte jag Henka efter jobbet på Ikea och så handlade vi madrass, täcken, kuddar och lite fler nödvändiga saker. Det känns lite som när man var liten och sov över hos folk. Vår madrass ligger bredvid soffan i vardagsrummet. Väggarna är tunna och vi hör allt. Om dem vaknar, vaknar vi.

Dessutom var jag på en arbetsintervju i fredags! Fast jag tackade nej till jobbet igår. Det var ett säljjobb så jag kunde bestämma mig ganska fort för att det inte var någonting för mig. Men i morgon ska jag på en ny intervju. Saker händer fort här i Oslo. Tyvärr verkar jobbet vara ganska liknande men jag tror det här är att ge lite mer gratisprodukter. Eller jag hoppas på det. Jag vill känna mig som jultomten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0