Sömnlösa nätter

Det finns inget värre än nätter då jag inte kan sova. Okej självklart finns det mycket värre grejer men just nu känns det inte som det. Jag försöker allt som finns men något håller mig ändå bort från sömnen. Usch. Först är det en liten faktor som får mig att vara vaken men sen bara förökar sig faktorerna. Jag börjar tänka på allt som sagts, allt jag måste göra, allt jobbigt jag har gjort, allt jag är rädd för och ja allt de kommande veckorna, månaderna och åren.

Och bara det faktumet att jag är medveten om att jag är sömnlös får mig att verkligen vilja sova för jag ska ju upp snart och nu får jag plötligt bara sova 9, 8, 7, 6, ja kanske till och med bara fem timmar..

Nej jag får helt enkelt ta tag i en del av de saker jag egentligen skulle gjort imorgon och göra dem nu istället.


Kommentarer
Fani

ush, så jobbigt när man inte kan sova ju. totally know the feeling honey :/ har du prövat att räkna får? haha skoja xD ne men, har du en bra bok eller så, så kan du ju läsa om du inte kan sova, eller lyssna på lugn skön musik 8)

de brukar ju gå lite i perioder sånt där så förhoppningsvis kan du ju sova som du brukar snart igen. kanske är det flummiga vädret eller ngt? hm, who knows.

hoppas du kan sova bättre snart iaf gumman<3pusspuss!

2010-04-21 @ 21:42:35
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0