Gili Trawangan part 3

Nu ar vi pa en liten paradiso. Det ar harligt har. Inga motorcyklar eller bilar. On har borjat kannas som vart hem nu. Lite som Norrkoping faktsikt. On ar sa liten att man kanner igen massa manniskor. Ibalnd traffar man gamla vanner och ibland sa stannar man for lite ytliga samtal med bekanta. De forsta dagarna var Emelies van fran Sverige har med nagra kompisar sa da kandes det verkligen som hemma. Fast nu nar de har akt ar vi som tur ar med lite utlandska manniskor igen. Emelie ar lite forkyld nu sa vi har inte kunnat dyka an. Jag har daremot snorklat tre ganger och en gang sag jag en skoldpadda! Det var verkligen skithaftigt. Har snorklat runt som en galning for att hitta en till.

Vi vet inte hur lange vi ska stanna har. Jag maste iaf dyka en gang innan jag kan lamna den har on. Allt ar bra, ni har ingenting att oroa er for!


Kommentarer
Fani

åh fan vad härligt de låter gumman :D och grymt att du såg en liten seaturtle! or, how big was it? :O x| vad bra att allt är bra 8) puss love you and miss you!<3

2009-09-28 @ 02:07:11
URL: http://glikia.blogg.se/
Marita

Hej Natalie! Vi har precis kommit hem från bokmässan i Göteborg som har varit jättebra...

Skönt att allt är bra med er också... men jag känner mig orolig för det där med dykningen. Kan du inte nöja dig med att snorkla??

KramarM

2009-09-28 @ 10:29:25
URL: http://natalieaa.blogg.se/
Disa

Snorkla och dyka är något jag MÅSTE göra! shit vilken upplevelse! inte lite avis nu alltså. Så sjukt underbart har ni låter det som !:D Saknar dig! Pussss!

2009-09-30 @ 12:48:01
URL: http://bizuuu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0