5 dagar kvar!

Nu är det inte långt kvar. Om fem dagar, på lördag morgon påbörjar jag och Emelie vår resa till Bali! Hjälp. Jag har inte riktigt fattat att vi ska åka än men det börjar kännas lite läskigt ändå. Två månader är jävligt lång tid, eller kanske inte. Det är i alla fall lång tid för att vara borta från sin pojkvän.

Idag ska jag och Emelie ta sista Twinrixsprutan och imorgon ska vi åka till Stockholm för att fixa visum. Det känns som vi är lite sent ute med visumgrejen men det går nog bra. 

Nu ska jag käka och sen dra till banken, jag har ganska mycket att göra idag.  


Kommentarer
timmy

å ett måste att träffa timmy innan du åker! <3

2009-09-07 @ 16:08:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0