Gili Trawangan Part 4

Eftersom fler och fler borjar bli oroliga over jordbavningarna som ar har borta tankte jag skriva att jag och Emelie ar okej. Vi marker faktiskt inte av det nagot alls. Har pa on ar vi ganska isolerade. Tydligen till och med nar det galler jordskalv. Det finns tillexempel bara en bankomat och 8 tamponger kostar cirka 50 spann! Haha, nar jag upptackte det fick jag ocksa forklarat att bindorna (som var betydligt billigare) egentligen var for "locals". Min snalhet tog over.

Igar dykte jag forresten for forsta gangen! Forst gick vi igenom alla grunder i en pool och pa eftermiddagen begav vi oss ut till havet. Jag fick gora som pa alla filmer och lixom luta mig i vattnet bakifran, fran en bat. Det var coolt. Sjavla dyket daremot var inte riktigt sa bra som jag onskat. Strommarna var ganska kraftiga igar sa vattnet hade blivit ganska grumligt av sand som yrde. Forutom det koncentrerade jag mig mest pa utrustningen sa jag hann inte kolla sa mycket pa alla fina fiskar. Jag tror jag ska vanta med att ta dykarcertifikat for Emelie far inte dyka pga astma och jag vill helst inte ga igenom hela processen sjalv. Henka? Haha

Imorgon ska vi forsoka bege oss till on Gili Air. Den ligger precis i narheten. Dar ska vi mota upp Sebbe och Agnes. Det ska bli sjukt att traffa dom har men javligt kul! Dessutom ska det bli skont med lite miljoombyte. Ha det bra!


Kommentarer
Moa

Tja natta!

det jag undrar är om du eller Sebbe ska vara på Kuta när jag kommer, så att ni kan boka hotell åt mig.Ni borde vara där så att vi kan komma igång med surfingen. Har redan mejlat Sebbe och frågat men inget svar.

Idag har jag varit på myrorna och köpt böcker och en prickig tröja, prickigt kommer bli stort i vår!

Ja och så undrar jag hur ni har det?

Kram, kram

2009-10-09 @ 17:51:13
URL: http://natalieaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0