What to do?

Nu är första stunden på länge som jag har tid över. Jag har tid till att göra ingenting. Det känns nästan som jag har glömt bort vad man gör när man bara fördriver tiden utan att göra särskilt mycket.

Jag har jobbat hela helgen, eller fredag tills idag så jag fick torsdag till annat. Igår och idag blev jag tvungen att gå upp vid 20 i fem, något jag verkligen inte är van vid. Förutom att man blir trött mycket tidigare och jag verkligen inte får mina nio timmars sömn så är det faktiskt inte så jobbigt. Det är riktigt skönt att cykla till resecentrum med den stigande solen i en sovande stad. Nu vet jag på ett ungefär hur min sommar kommer att bli.

Efter jobbet har jag, trots min trötthet blivit tvungen att plugga. Nu är jag däremot klart med det mesta jobbiga i skolan så det känns extremt skönt. Jag har känt mig riktigt stressad, eller jag gör det fortfarande över skolan och mina betyg. Jag vet att dem kommer vara bra, men hur bra? Det ska bli så otroligt skönt att sluta skolan, det känns helt obeskrivligt underbart.

Annars har jag varit med Henka och idag träffade jag Timmy en stund. En lugn helg med andra ord. Nu i veckan verkar det som jag ska jobba massa med mina andra jobb så får se hur många stunder som den här jag får. Men eh! Jag uppskattar den inte ens särskilt mycket. Det känns till och med ganska tråkigt att sitta vid datorn. Som tur är kommer Henka hit snart. Vi ska käka choklad och jag ska fira att jag typ bara har en vecka kvar i skolan. Yeah!  


Haha, såhär ser jag ut nu för tiden =P


Kommentarer
timmy

charmig bild ;D

nåt för folkbladet :)

2009-05-26 @ 17:55:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0