Skola, jobb, träning..

Jag har sjukt mycket att göra för tillfället. Tror jag.. Imorgon har jag i alla fall sjukt mycket att göra. Jag måste skriva mer än ett halvt arbete i samhäll C. 
 
Jag har aldrig tänkt på det här förr men jag har alldeles nyligen förstått att folk uppfattar mig som en person med många bollar i luften. Visst har jag tänkt att jag gör mycket saker men jag har aldrig tänkt på det djupare än så. Fast jag antar att det är en svaghet som de flesta personer med mycket grejer inbokade har. Som avslutningsdikt till studentkatalogen tänkte Malin skriva något om att jag troligen går på en hemlig drog eftersom jag går på som ett x2000 tåg men sen blev det istället något om att min vegkost och träning ger mig motivation.

Det jag vill komma fram till är att jag tycker att det är väldigt häftigt att jag inte har upptäckt eller tänkt på den sidan hos mig själv tidigare.

Men nu orkar jag inte reflektera mer över det. Jag och Henka var och sprang i Abborreberg förut så jag måste duscha nu. Jag tänkte att jag skulle briljera lite med springandet eftersom jag tidigare haft bra kondition men det visade sig att vi var ungefär lika uthålliga. Typiskt, eller skitkul eftersom jag nu har någon på samma nivå som mig själv att springa med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0