Glasstest!

Imorse när jag satt och åt frukost och kollade på Folkbladets framsida fick jag plötsligt syn på mig själv och Anton. Jag höll på att sätta flingorna i halsen! Jag hade helt glömt bort att glasstestet vi gjorde i måndags skulle komma i tidningen idag. Jag blev faktiskt nöjd med repotaget, visst en del små ändringar skulle jag gärna göra men så är det alltid. Det är lättare att se felen när de redan är tryckta i tidningen. Det känns så kul att vara med och göra Folke. Det är verkligen mer en hobby än ett extrajobb.

För tillfället sitter jag själv hemma. Mamma och pappa är på landet. Snart ska Henka komma. Jag var med Emma förut, vi slappade mest och käkade godis. Usch, jag är så trött. Den här veckan har verkligen tagit på mig. Det känns i alla fall så skönt att det värsta i skolan är över. Nu har jag bara några prov och mindre inlämningsuppgifter kvar. Snart, snart är jag fri!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0