Syskon = sommar!

Idag har jag haft fullt upp men ändå väldigt roligt. Direkt efter skolan hämtade jag barnen på dagis. Jag passade dem i två timmar, åt mellis och lekte. Efter det mötte jag upp Patrik (fotografen) och åkte till Söderköping. Där intervjuade jag tre killar som har datakurser för pensionärer som UF-företag. Det var min första riktiga intervju, eftersom jag inte kände någon av killarna. Men det gick bra och var roligt. Jag har alltså hunnit med mina två jobb idag + skolan. Fast provet jag har imorgon har jag knappt pluggat till.. Men det löser sig.

Igår kom Moa hem från Indien (och Bali). Jag har inte träffat henne på fem månader, fast det känns inte alls som det var så länge sen. Klockan halv 11 idag kommer nästa syskon. Vi ska åka och hämta hem Jonis från tågstationen då. Fast han har bara varit borta i cirka tre månader. Nu när syskonen börjar komma hem och det är fint väder känner jag att sommaren börjar komma. De är mina vårtecken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0