Gym är läskiga

Idag förlängde jag mitt träningskort på Friskis och Svettis och köpte med gym också. Det kändes lite konstigt att köpa gymkort för sex månader framåt när jag tar studenten om tre månader men det var det bästa allternativet. Jag tog gym med för att jag ska kunna gå på ett pass och sen efteråt kunna träna lite på gymmet med.

Så imorse gick jag först på ett medelpass och efter det gick jag över till gymdelen. Jag började träna i det första rummet där det mest är konditionsmaskiner. När jag var klar där gick jag till det andra rummet. Där var stämningen helt annorluna. Jag var den enda tjejen bland massa killar och konstiga träningsmaskiner. Jag gick in, gick en vända, stod och funderade lite och gick sedan ut igen. Till nästa gång får jag samla lite mer mod för nu är det dags för oss tjejer att ta över gymdelen med styrkemaskiner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0