Är det såhär det är att vara vuxen?

Vecka 10. 

Måndag
*
Filosofiprov 

*Lämna in första utkastet av rapporten, projektarbetet

*Intervju med Malin, Maja och Joline

*Folkemöte
Onsdag 

*Föredrag i Engelska C-kursen
Torsdag 

*Prov i religion

*Seminarium i Samhäll C-kursen
Fredag 

*Prov i miljökunskap

*Prov i internationella relationer

*Skicka in religionsarbetet

*Skicka in arbetet om massmedier, internationella relationer

Vecka 11 - SÄLEN!

Jag vet att jag får skylla mig själv för att jag har så mycket i skolan, men ändå!



Kommentarer
Fani

fan gumman, jag lider med dej, gaha x( men tänk vad skönt och roligt det blir sen när du är i sälen, det är ju lätt värt det :D puss(L)

2009-03-02 @ 14:29:47
URL: http://glikia.blogg.se/
Sebastian

Hehe nae Natalie, det är inte så där det är att vara vuxen. Det är så där det är att gå i gymnasiet. Att vara vuxen är jävligt mycket slappare. Blanda bara lite jobb som vem som helst kan klara av med allmänt slappande och resor så har du det... kanske lite ångest för framtiden också om man inte kan hitta rätt fuck it attityd.



Finns din artikel från Folkbladet på internet? Kan du inte fota den och lägga upp annars?

2009-03-03 @ 02:01:23
URL: http://lostinthepowder.blogg.se/
Disa

oj oj! vilket schema! men håller med fani, tänk va skönt det kommer vara när du har fått det gjort och kan koppla av och njuuuta av sälen! för det kmr du ju lätt vara värd!:) Puss (L)

2009-03-03 @ 15:14:04
URL: http://bizuuu.blogg.se/
moa

Sis!

Jag haller med Sebbe. Det ar inte sa det ar att vara vuxen. Att vara vuxen ar battre. Man gor mest det man vill gora (forhoppningsvis). Och oroa dig inte for mycket for va som kommer handa nar du tar studenten. Trots allt ar livet det som bara hander.

Jag kommer hem den 25 mars. Vi ses da!

Kram

2009-03-10 @ 11:14:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0