Tränat

Idag var jag på Teknikmagasinet och hämtade ut bilder jag äntligen lämnat in för framkallning. Bilderna var tagna med min vanliga kamera och var mellan 8 månader till 2 år gamla! Det var lite läskigt att kolla på dem, men inte så farligt. Jag kunde däremot inte undgå att märka att inga av dem jag är med mest nu fanns med på bilderna, förutom familjen då. Bilderna var visserligen mest från resor så när jag tänker efter var det inte många vänner överhuvudtaget med.

Annars så har jag tränat idag. Det blev Styrka bas på grund av att Medelpasset var inställt. Jag börjar tro att det är ett meddelande från universum eller något att jag borde testa fler olika grejer. Hela veckan har pass jag tänkt gå på varit utbytta. Nu måste jag bara göra någonting med det hela... Fan va andlig jag börjar bli!


Kommentarer
Emma

Ja eller så handlar det om att friskis suger och universum vill att du ska börja på Nautilus istället ;D MUAHAHA!

2009-01-16 @ 14:28:38
Fani

natalie! jag prövade bh:n jag fick utav dej igår and u know what? den satt PERFEKT! :D knasigt de där med storlekar & kupor alltså, kan ju va så himla olika. jättebekväm och fin var den iaf & dösött med trosorna ihop med, hihi. tack gumman!(L) love you, min lilla träningsnarkoman, haha ;)

2009-01-20 @ 07:33:09
URL: http://glikia.blogg.se/
Emma

Jag tycker du börjar bli jävligt snål med inlägg höredu! FY SKÄMS!

2009-01-22 @ 10:09:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0