Sömnlös

Jag kan inte sova, jag kan verkligen inte sova! Jag hatar att inte kunna sova. Jag har försökt allt. Jag har testat att dricka mjölk två gånger, kissat två gånger, vridit på mig en jävla massa gånger, läst, skrivit och gjort andningsövningar. Jag förstår inte problemet, jag har varit aktiv idag. Jag har gått en jävla massa på stan, shoppat och tränat både skivstång och yoga. Dessutom gick jag upp relativt tidigt. Jag borde kunna somna. Jag känner för att bara radera allt i mitt huvud så jag slipper tänka, då skulle det nog gå lättare att somna. Fast jag tänker ju faktiskt inte på så speciella saker. Inga livsavgörande beslut eller något sådant precis. Så varför somnar jag inte?

De senaste dagarna har jag med haft fullt upp. Jag har äntligen träffat Sara och Miranda igen. Jag har varit med dem ganska oavbrutet de senaste tre dagarna. Intensivt, men vi har som sagt cirka tre och ett halvt år att ta igen. Det häftigaste är att det verkligen inte känns som om jag och Sara inte träffat varandra på så lång tid. Det känns precis som vanligt, jag antar att det är det som är så bra med riktiga vänner. Jävligt kul att träffa dem igen. Nu är jag ännu mer pepp på att åka till Australien, fast samtidigt inte för jag har hört att det är jävligt dyrt. Men det ska inte få stoppa mig.


Sorry Emma om jag är trött imorgon/idag.



Kommentarer
Fani

låter som du hade absolut noll anledning till att ligga sömnlös då alltså xp fan vad typiskt, så jobbigt när man verkligen inte kan sova hur mkt man än försöker alltså. hoppas det går bättre inatt haha ;) puss darling

2009-01-05 @ 20:35:29
URL: http://glikia.blogg.se/
Emma

Haha du var inte den enda med sömnproblem! Somnade halv sex :/ jobbigt sånt där du

2009-01-05 @ 22:37:13
Fani

hahaha eller hur, menart xD nu är det gult & ser alldeles ruttet ut, möh. men det betyder ju att det läker iaf (y) puss (L)

2009-01-06 @ 17:14:37
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0