Bye, bye 2008

Gårdagen var en värdig avslutning på året som hittills varit det bästa året i mitt liv. I början var jag väldigt tveksam till hela grejen på grund av att jag inte gillar all nyårshets men det blev väldigt roligt. Jag och Emelie började kvällen hos Carro. Där fick vi bål och smörgåstårta. Vid halv tio åkte vi till Emelie S. Där drack vi mousserande vin i plastmuggar tagna från en highschoolfilm och åt jordnötter. Lite innan tolvslaget drog vi ut för att se fyrverkerierna och gå till Hugo, där det nya året dansades in med buller och bång.

Idag är jag sådär allmänt trött som man är dagen efter ett nyårsfirande. Jag gick inte hem från Emelie S, där jag sov förrän vid halv tre. Jag lyckades i alla fall snappa upp lite av januarivädret. I skymningen passade jag även på att springa. Det kändes som ett måste att springa in det nya året. Den här gången sprang jag upp på berget jag annars brukar springa runt. Det var mysigt att stå på berget, lyssna på musik och se solen gå ner över staden.

Jag kan inte säga mer om 2008 än att det var det bästa året hittills i mitt liv. Det beror främst på alla resor som Chamonix, Sälen, Frankrike och framförallt tågluffen. Jag har även blivit mer säker i mig själv det här året och vet mer vad jag vill. Jag kan bara hoppas på att 2009 blir minst lika bra. Nu ska jag ju förhoppningsvis resa ännu mer och det är ju då jag mår som bäst.




Malin och Emelie



Kim, Jag och Emelie


Kommentarer
timmy

väldigt starkt att lyckas springa på nyårsdagen måste ja säga :)

ja hade inte klarat av de igår iaf :P

2009-01-02 @ 12:12:30
Emma

JAG ÄLSKAR DIG SUNSHINE!

2009-01-02 @ 14:26:10
Fani

guu vad söt du var. like a little princessgirl hihi 8) puss love you (L)

2009-01-05 @ 20:34:38
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0