St. Anton

I natt åker vi!!!

Hela veckan har jag varit hur stressad som helst på grund av plugget men nu är allt över för ett tag så nu har jag lyckats lugna ner mig lite. Igår pluggade jag nästa oavbrutet hela dagen. Jag tror knappt jag någonsin har pluggat så länge under en dag. Det var jävligt jobbigt. Flera gånger fick jag lust att somna i min säng och sova i veckor.

Nu har jag precis packat färdigt och förhoppningsvis inte glömt något. Förut idag var jag och köpte pjäxor förresten. Jag brukar alltid hyra men nu tyckte jag det var på tiden att jag köpte egna. Det blev ett par vita/rosa för 1250 spänn. Typ det billigaste paret jag kunde hitta, men dem verkar fungera bra.

Jag har inte hunnit bli nervös över resan än, eftersom det som vanligt känns ganska overkligt. Men inatt när vi ska ge oss av kommer jag säkert bli lite nervös. Det jag hoppas med resan är; att det är bra väder med mycket snö i backen och sol, att jag får bo med några schyssta personer och har det jävligt kul. Det är väl inte för mycket begärt? 

Nä... Det är väl dags att lägga sig snart. Jag ska gå upp vid fyra i natt. Men det är verkligen värt det!


Kommentarer
moa

Tja Sis!

Ha det sa kul i alperna. Med din nya jacka och nya pjaxor lar du vara hetast i backen.

Puss och kram

2009-02-06 @ 06:04:22
Disa

Haaa så kul stumpan, så ses vi så fort du kommer hem!:D Love you! Puss :)

2009-02-08 @ 19:31:33
URL: http://bizuuu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0