Hey!

Glöm inte att spana in Folkbladet idag. Någonstans i slutet av tidningen är det presentationer av Folkes fotografer, och jag är en av dem! Det är en bild på mig, en bild jag har tagit och en text om bilden och vad fotograferande betyder för mig.

Idag fick jag en uppenbarelse. Jag blir mycket gladare av att få ett högt betyg för något jag knappt kämpat för än vad jag blir om jag får ett högt betyg för något jag kämpat för länge. Jag antar att det är mer tillfredställande att bli positivt överraskad...

Bara för att Fani och Disa bad om det (och för att den är så het) så visar jag min älskade studentmössa.



Kommentarer
Emma

Baahmm, det här såg inte ut som dig; http://www.folkbladet.se/NyHeTeR/artikel.aspx?articleid=4354900



haha. Men man får bläddra lite så ser man en söt tjej med lugg som verkar bekant 8)

2009-03-01 @ 01:44:17
Fani

jag vill läsa din text! du har kvar tidningen hoppas jag? oh, nu blev jag alldeles varm i magen här. kanske har lite att göra med att jag dricker te för tillfället, men absolut allra mest för bilden :D gud vad jag längtar till studenten alltså och fyfan vad roligt vi ska ha! du passade btw alldeles utmärkt i din mössa gumman :) puss(L)

2009-03-01 @ 18:01:31
URL: http://glikia.blogg.se/
Disa

aww, läste din text! söötnos! :D wiwiwiiw bilden!

mössan! STUDENTEN! jag och fani håller på att gå lös på msn nu om hur kul vi ska ha det, fatta va kul vi ska ha det, vi tar lixom studenten! :D du passade verkligen sjukt bra i mössan, klockren ju! :D puuuuuss (L)

2009-03-03 @ 15:19:32
URL: http://bizuuu.blogg.se/
timmy

du borde le, så söt som du är natalie! :)

2009-03-04 @ 17:22:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0