Hemma igen

Nu har jag kommit hem från ännu en underbar resa. Självklart har jag redan börjat längta tillbaks men det känns ändå som jag har en hel del roliga saker framför mig här i Norrköping. Gårdagen var en perfekt dag att komma hem till. Dagen började med att jag mötte Emma och gick och klippte mig. Den här gången blev det en större förändring än vanligt. Trots att frisören var tveksam på grund av min virvel i hårfästet i pannan, klippte jag lugg. Den blev inte så perfekt som jag skulle vilja men den ligger överraskande bra. Det känns roligt med en förändring. 

På kvällen gick jag på mitt första redaktionsmöte med Folkbladets ungdomsredaktion, Folke. Det var väldigt kul. Jag ska börja som reporter/fotograf för dem nu och vi har redan planerat in en hel del roliga jobb framöver. Det känns som det kommer bli en av de grejerna som kommer få vårterminen att gå fort. 

Nu ska jag gå en promenad. Ha det bra!



Kommentarer
Disa

ååh, sötnos :D va bra du passar i lugg :D nu blev jag med sugen på att klippa det ;D hihi. PUSS

2009-02-17 @ 19:25:01
URL: http://bizuuu.blogg.se/
Fani

oh honey :D gud vad fint, passade dej jättebra :D puss(L)

2009-02-17 @ 22:34:08
URL: http://glikia.blogg.se/
Anonym

Du ser rysk ut sis!

Mina kompisar har just akt, jag har lite hemlangtan. Men det hemma jag langtar efter kommer inte finnas an pa lange. Har skiner solen fran en standigt klarbla himmel.

Kram/ Moa

2009-02-19 @ 07:54:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0