Fredag

Idag publicerades min första bild och text i Folkbladet. Det kändes häftigt att slå upp tidningen och hitta det jag skrivit och fotograferat där. Tyvärr var mitt namn felstavat och bara mitt vanliga efternamn stod med så det är ganska svårt att härleda det till mig. Texten är i alla fall en kort sammanfattning av St. Anton resan. Det är konstigt det där, den texten skrev jag ihop på mindre än en timme men här kan jag inte ens få ihop en liten sammanfattning om resan. Jag antar att det är lättare att skriva när man har ramar man måste hålla sig inom. Jag ska försöka få ihop en lite längre sammanfattning med mycket fler bilder här med så småningom. Det känns bara så segt att sammanfatta resan just nu. Det känns som att jag kommer förstöra den då.

För tillfället sitter jag och funderar på om ja ska dra ut ikväll. Efter tre dagars barnvaktade känner jag mig inte så pigg på det men å andra sidan vill jag se "nya Otten". Vi får se vad jag och Emelie kommer fram till, nu ska jag käka räkmacka!


Moln, berg och snö


Kommentarer
Fani

oh, jättevacker bild ju, värsta winterwonderland 8) den där texten vill jag läsa btw! puss (L)

2009-02-23 @ 08:14:13
URL: http://glikia.blogg.se/
Emma

Haha jag gillar textbeskrivningen " Moln, berg och snö" ba, NAHE?! Det menar du inte ;P

2009-02-24 @ 11:28:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0