Bilder från St. Anton

I bussen på väg till St. Anton roade jag mig med att ta lite bilder. I början av resan satt vi på min absoluta favoritplats, allra längst fram i bussen. Tyvärr blev vi tvungna att byta buss redan i Malmö så det var inte länge jag fick sitta där.



Innan vi steg på färjan över till Tyskland tog jag en bild på pappa. Jag vet att man inte ska ta kort i motljus, men det blir ju så häftiga bilder då.



På färjan...


Pappa och mamma


Jag

Vi kom fram vid 8 på morgonen och kom ut i backen vid tio ungefär. Tur var det för lördagen var en av få dagar då man faktiskt såg någonting.





Sen kom snön..



..Och tidig after-ski, som höll på tills det blev mörkt.





När stället stängde kände vi för att gena över berg istället för att bära skidorna hem. Det var inte det lättaste i mörkret efter lite för mycket dricka. Men roligt var det!


Andreas, som tydligen bar skidorna en bit..?


Jessica

Andreas fick åka först och visa vägen vilket resulterade i att han ramlade i den djupa snön.



Efter ett tag kom vi fram till hotellet och spelade in två roliga videosar. De kanske kommer upp här om jag orkar..

På onsdagskvällen var det dags att gå ut för mig och mina nyfunna vänner.


Amanda


Karl som ständigt vevade med armen. Jag var själv med han ute sen på fredagen så jag försökte hålla hans tempo men  efter bara några låtar var jag helt slut.


Jessica och Andreas


Några andra vänner jag hittade. Dem försöker bära bort en sovande kille.

Torsdagens after-ski, innan jag drog hem.



På lördagen var det ganska fint väder igen, tyvärr var det då vi skulle åka hem. Vi hann däremot åka skidor en hel dag. Det var tur att vi gjorde det för backarna och solen tillsammans gjorde den dagen till den bästa skid-dagen på hela resan.











Innan det var dags att stiga på bussen för hemfärd fikade jag med mamma och pappa.




Färjan, på väg hem... Men mer om den bilden i Folkbladet på fredag.

Jag måste verkligen säsonga nästa vinter!




 



Kommentarer
Agnes

jaaa! visst ska vi säsånga nästa vinter!

2009-02-24 @ 03:41:50
Emma

Men innan dess måste du lära mig åka skidor så att jag komma och hälsa på dig :D haha

2009-02-24 @ 11:29:41
Disa

åh, fan va kul du verkar ha haft det!:D får faktikst lite lust att åka skidor :O även fast det inte är något för mig xD puss gumman!:)

2009-02-25 @ 21:42:15
URL: http://bizuuu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0