Bilder från i fredags

Det blev verkligen inte många, men jag visar dem som togs.



Under den korta tiden jag var på förfesten lyckades jag få näsblod. Jag tyckte tydligen att det skulle vara väldigt roligt att ha en bild på mig med papper i näsan.


Danni, Emelie och Julia

På Otten träffade vi Danni, Felicia, Julia, Disa och många fler. Det kändes till och med lite skrämmande att vara i en lokal med så många bekanta. Dessutom var det en stor omställning för mig som varit borta ett tag och inte känt någon. Trots att de flesta snackade svenska i St. Anton ryckte jag till av förvåning när folk i kön in till Otten snackade svenska. Jag antar att det kändes som utomlands eftersom jag var med Emelie.


Jag och min älsklingsDisa.


Kommentarer
Fani

du passar verkligen bra i lugg, även om det känns rätt ovant att se dej i det elr vad man ska säga. jättefint iaf! :) haha bilden med pappret i näsan var ju rolig och ni var så söta i fredags så, har sett bilderna julia tog med sin kamera och så med :) tänkte fråga om du har tid & träffas idag? i call you later :D miss you! puss(L)

2009-02-23 @ 08:13:19
URL: http://glikia.blogg.se/
Disa

ååååh, gillar bilden på dig och mig gumman :D va fina vi är :D du ska ha lugg forever and ever, Blir lite sugen på att klippa en själv faktikst :D hihi. Du får skicka bilden till mig :D Pussspussss!:D (L)

2009-02-23 @ 15:14:30
URL: http://bizuuu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0