Serre Chevalier!

Nu har jag flyttat, eller för fyra månader i alla fall. I fredags flyttade jag in i vår lilla takvåning. Den är varm och mysig med sneda tak och fin utsikt över de höga bergen. Om dagarna åker jag skidor och söker några jobb då och då. Första veckan jag var här gick jag mest in för jobbsökandet men nu har jag nästan tröttnat på det. Det är verkligen inte lätt att söka jobb på ett främmande språk. Men jag tror det blir lättare när säsongen drar igång på riktigt och snön kommer. Annars får jag åka hem tidigare. Första veckan här var riktigt ensam men nu när Sebbe är här känns det bättre. På lördag flyger dessutom Henka, mamma, pappa och Jonis hit. Jag längtar sååå!! Sen blir det förhoppningsvis en vit jul bland bergen. Mysigt.


Kommentarer
Emma

DAGS FÖR UPPDATERING!! ;p

2010-01-09 @ 11:54:33
Timmy

ja, väldigt besviken på att du aldrig uppdaterar lilla flicka! :(<3

2010-03-14 @ 20:54:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0