Jag. Kan. Inte. Sova

Jag övergav Henka vid 8 för att gå hem och sova i min egen säng men nae, inte kan jag sova här heller. Det var förresten underbart att gå hem vid 8 på morgonen trots att jag bara sovit tre timmar. Luften var kall, solen lyste men bäst av allt; alla andra var på väg till skola och jobb! Jag ska visserligen vara barnvakt vid tre och jobba imorgon men jag känner mig ändå fri, en härlig känsla.

Jag känner inte för att dricka på ett tag nu, men det gör jag aldrig dagen efter en fylla. Fast det var jävligt roligt igår. Roligare än på länge. Nu ska jag ta till med hårda tag för att kunna somna, spikmatta here I come!


Kommentarer
Daniel

Hoppas mattan tar bort all krapula!

2009-08-20 @ 10:43:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0