Färgat håret

Haha, tänkte precis att jag inte orkade skriva något här idag heller men nu när både Emma och Fani (typ mina enda läsare som inte har lämnat mig) har klagat kände jag att jag måste lämna ett litet avtryck i alla fall.

Jag var på stan idag och testade lite kläder. Det var jättelängesen jag gjorde det sist och nu kommer jag ihåg varför. Speglarna är för hemska! Jag upptäckte förfärat att min utväxt var ett allvarligare problem än vad jag tidigare trodde. Det slutade med att jag drog från stan med ett paket hårfärg. Nu är jag nästan svarthårig. Det blev lite väl mörkt men om jag känner mitt hår rätt så går det ur ganska fort.

Jag hade visat bilder men eftersom det här blev ett väldigt improviserat inlägg får ni se det live istället. Ha det bra!


Kommentarer
Fani

haha såja :D (y) ae asså, speglarna i stan litar jag tamejfan inte på längre, för då blir man ju nästintill deprimerad. man kan alltid hitta hur man fel som helst i dem, vad man än gör, så det är ingen ide att äns bry sej. jag litar på mina speglar jag har här hemma and in them i look just fine, haha ;p pusspuss<3

2009-05-03 @ 17:11:13
URL: http://glikia.blogg.se/
disa

JAG FINNS OCKSÅ KVAR :D WIII! :D hahaha

Puss (L)

2009-05-08 @ 15:47:03
URL: http://bizuuu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0