Bilder från Sälen

Eftersom jag för tillfället har det ganska tråkigt tänkte jag lägga upp bilderna från Sälen. Det var ju ett tag sen jag var där, men bättre sent än aldrig.

Det var ganska dåligt väder de första dagarna. Jag passade på att åka längdskidor med mormor, morfar och Kerstin då. Det gick väl lite sisodär på grund av bakhalt och så fastnade en massa snö under skidorna men äh, who cares?


Morfar i spåret


Kerstin

Haha, det kändes som jag skulle bli den nya "Kerstin" och åka iväg med "Mormor" och "Morfar" (Agnes och Sebbe).


Ett vinterlandskap man aldrig upplever här


Utsikten från balkongen, en rosa kväll

Och sista dagen kom solen med snowboardåkandet..











Jag hann bli riktigt bra på snowboard faktiskt. Visst, har en del problem med att svänga åt höger men det ska tränas upp. Jag längtar till nästa gång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0