Skivstång

Idag har jag haft stora humörsvängningar, imorse var jag glad, på eftermiddagen ledsen och nu är jag på topp igen. Jag hade bara Yoga & meditation idag i skolan för miljökunskapsläraren var borta. Han är det ganska ofta tyvärr, miljökunskap är en sån lektion som jag verkligen vill ha så det känns lite tråkigt. För att bli hungrig gick jag en vända på stan istället. Jag köpte en snygg t-shirt på Carlings. Efter det kom jag på att jag verkligen älskar den affären, jag älskar musiken, kläderna och mäniskorna. Sen gick jag till Indiska och köpte nya, billiga fingervantar. Det är redan riktigt kallt för händerna att cykla fram och tillbaks till skolan. Förberedd för kylan cyklade jag hem och gjorde tonfisksallad till lunch.

Den var faktiskt godare än vad den kanske ser ut..


Efter lunch drog jag tillbaks till stan igen för att göra lite "ärenden". Där fick jag vänta en massa i onödan och så, så då började jag bli sur. Jag gick i alla fall runt och kollade och köpte nästan ett par mjukisbyxor. Jag tror faktiskt att det var för att jag ville "fylla" något. Antar att det är så männsikor blir shoppoholics. Fast nu har jag faktiskt tänkt på de där mjukisbyxorna nästan hela dagen så imorgon ska jag nog testa dem i alla fall. Haha.

När jag kom hem snackade jag med Emma en stund. Hon peppade upp mig som vanligt. Klockan kvart i fyra visste jag inte riktigt vad jag skulle göra hela dagen så jag kollade på friskisshemat och upptäckte att det var ett Skivstångspass vid halv fem så jag fixade mig (sminkade av mig och sunkade ner mig) och cyklade dit. Det gick skitbra där, jag kände mig starkare än någonsin. Fast det betyder ju inte att jag lyckaqdes lyfta skivstången varje gång..

Jag ska förresten testa Hockey på torsdag! Jag ser verkligen fram emot det, har velat testa det i flera månader nu. Det känns bara lite läskigt för det kommer säkert vara skitjobbigt och så kommer jag bli nertacklad och få massa blåmärken. Men det gör inte så mycket, det verkar vara en jävligt rolig sport i alla fall.



Kommentarer
Emma

Fan vad bra Natalie! Du som lätt blir uttråkad borde nog ha en hobby ;D

2008-09-15 @ 21:21:03
URL: http://emni.blogg.se/
Fani

tack gumman min! :) det vet jag faktiskt inte, men jag antar det. de hade ju kontakter i branschen eller vad man ska säga så någon utav dem kanske kikar in där, i dont know, vore ju hur kul som helst iaf! läste precis att man måste vara beredd att satsa och anstränga sej själv ifall man verkligen vill bli modell, att det inte bara kommer komma till en liksom. har precis kikat runt på lite modellagenturer här i sverige så jag tänkte kanske skicka in mina bilder till någon utav dem, vad tror du om det? :) visa den snygga t-shirten från carlings då vet ja! och jag tycker din tonfisksallad såg skitgod ut..fan nu vart jag hunrig x| du får förklara det där med skivstångspass nån gång, har nämligen ingen aning om vad det är för något, haha. puss<3

2008-09-17 @ 01:58:03
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0