Skivstång

Internetanslutningen krånglar så ett ganska långt inlägg jag nyss skrev raderades.. =/

Så nu orkar jag bara uppdatera lite kort. Det har inte hänt så mycket, jag tränar mest. Igår körde jag yoga två gånger (en i skolan och en på Friskis och Svettis). Jag kände mig som värsta yogafreaket efter det, men det sägs ju att det är bra för kroppen. Nyss körde jag ett skivstångspass på F&S. Tyvärr kunde jag inte köra hela passet felfritt på grund av att en grej man sätter fast vikterna med krånglade. Man ska skruva fast en silvergrej för att vikterna inte ska åka av stången. På nått konstigt sätt lyckades jag skruva åt den så hårt att jag inte fick upp den igen. Fråga mig inte hur. När passet var slut bad jag ledaren om hjälp att få bort den. Hon klarade inte heller av det så vi bad en snubbe som först inte heller fick bort den. Det slutade med att han fick använda en annan hård grej och slå bort den. Jag måste väl vara stark som lyckades spänna åt den så hårt?

Innan träningen var jag på stan med Emma ett tag. Först gick vi runt lite för att hitta något ställe där Emma kunde äta men vi hamnade ändå slutligen på McDonalds. Hann däremot träffa en hel del männsikor på vägen.

Just det, jag har anmält mig som kandidat för LS i år igen. Det ska vara omval nu på grund av att det är en ny mandatperiod. När jag anmälde mig var det bara en till från samma program som ställt upp, jag har alltså inte så stor konkurrens. Det känns lite läskigt med val för det verkar som det blir seriösare det här året. Det känns lite som en popularitetstävling och sånt gillar jag inte.

Nu ska jag sova, god natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0