Ki-Box

Idag efter skolan var jag på möte inför LS-valet. Vi gick igenom hur det skulle gå till osv. Efter all information fick alla kandidater fotograferas. Bilderna ska sättas upp på skolan tillsamans med en text om varför vi vill sitta i Lokal Styrelse. Hoppas bilden blev lite bra i alla fall, vill ju helst inte ha en ful bild som hela skolan ser.

Efter skolan träffade jag Emelie. Vi körde Ki-Box i 90 minter. Det var underbart som vanligt. Sån boxning är verkligen min grej. Mån får en chans att ta ut lite aggretioner samtidigt som man tränar. Idag avreagerade jag mig nog inte så mycket. Jag kollade ju på Emelie när jag slogs, det känns inte lika lätt då. Passet var ändå jobbigt. Men jag undrar när/om jag någonsin kommer bli så trött igen som jag blev efter första gången jag boxades på Hälsostudion. Mina armar skakade till och med morgonen efter när jag tränat med en stark kille där. Jag vill ha den känslan igen!  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0