Ki Box & Ki Yoga

Idag har det varit en träningsdag för mig. Jag var så peppad på att testa de olika passen på F&S att jag körde två olika idag. Jag började med att köra Ki Box. Det liknade de andra boxningspassen jag varit på. Man står två och två och turas om att boxas eller hålla britsar. Jag var med en snubbe i min storlek och längd. Han haffade mig redan innan vi kommit in i salen och frågade om jag var ensam. Är det så uppenbart? :) Det gick i alla fall bra att köra med han, han tog inte i så hårt (nästan lite för löst) och sa att han tyckte det kunde vara lite läskigt när folk slog för hårt. Inte konstigt att han ville slåss med mig, jag ser väl inte så där jättestark ut precis. Passet var hur kul som helst och jävligt jobbigt. Vi gjorde specillt en rolig övning där vi skulle springa runt till olika och boxas, det var underbart. Jag längtar redan till nästa pass.

Nu har jag precis varit på ett Ki Yoga pass. Det var väl.. sådär. En annan ledare blev tvungen att ta över passet i sista stund så jag vet inte om det är som dem brukar ha det. Men jag antar att jag har ganska höga förväntningar på Yogapass med eftersom jag varit på ganska många. Jag ska självklart ge det fler chanser i alla fall.

Nu ska jag äta grillad majskolv och få flashbacks från Patras. Sen kommer jag nog däcka ganska tidigt, jag längtar redan till sängen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0