Jag vann!

Robert från skolan ringde nyss och sa att jag vann mitt programs plats (natur/samhäll)LS-valet. Jag kom alltså in i LS på ordinarie plats. Jag fick tydligen 50 procent av rösterna. Han ville inte avslöja hur många min motståndare fick än, men cirka fem procent hade röstat blankt, så det var nog inte med många procent jag vann. Jag blev glad i alla fall. Det känns inte som en så stor grej och det är inte en så stor grej men det är ändå roligt att vara med ett år till. Tyvärr måste jag också säga att jag har lite dåligt samvete. Min motståndare hade nog blivit mycket gladare av att vinna än vad jag är.. Fast det kan man ju inte veta. 

Tidigt imorgon åker jag, mamma och
pappa till Göteborg. Vi ska träffa min
syster där och så ska jag och hon gå
Liseberg. Det ska bli skitkul. På
lördag ska vi alla gå på bokmässan och
på söndag blir det troligtvis shopping.
Det är en tradition för oss att åka till
bokmässan i Göteborg. Jag ser jämt
fram emot det så mycket för hela
helhetsupplevelsen är så bra. All god mat,
böckerna, seminarier och att bara få komma
bort från vardagen. 

På lördag (tror jag) så har jag förresten haft den här bloggen i 1 år. Jävlar va tiden har gått fort. Det känns som jag startade den i höstas typ, men det gjorde jag ju inte. Kul i alla fall, det är så skönt att skriva av sig lite. 

Träningen idag med Felicia gick bra. Vi körde Ki-box i 90 minuter. Tyvärr känns passet inte lika jobbigt längre. Jag märker att jag börjar bli starkare, få mindre träningsverk och så vidare, vilket i och för sig är väldigt positivt.

Nä, imorgon ska jag gå upp typ halv sex så nu är det dags att sova. Ha det bra i helgen!


Kommentarer
Emma

Det förvånar mig inte ett dugg! Du har politik i blodet ;D Haha. Love you sweetheart, hoppas du får det bra i Göteborg (:

2008-09-26 @ 16:38:46
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0