Intensivjympa

Idag har jag haft fullt upp hela dagen. Direkt när jag slutatade skolan ringde Emma så jag gick raka vägen från Yogan till henne. Vi gick och kollade på stan. Jag hittade lite fina grejer men jag står fortfarande fast vid att jag inte ska köpa några grejer innan Göteborg. Jag har visserligen sett att Stadium ska rea ut en skidjacka som jag funderar på att köpa. Men både jag och Emma kom fram till att skidjacka inte räknas eftersom det är en sån grej jag verkligen behöver och som jag kommer använda länge.

Vid fem skulle Emma hem så då cyklade jag vidare till Timmy för att snagga hans hår. Det blev riktigt bra, jag tror jag börjar utveckla en ny talang =P Efter snaggandet drog jag hem ganska fort för att fixa mat och käka. Nu ikväll var jag på Friskis & Svettis intensivpass med Emma L. Det var jätteroligt. Han som leder det såg också extremt glad ut under hela passet vilket faktiskt bidrog till att jag själv blev gladare. Passet var förövrigt riktigt jobbigt. Jag har nog aldrig varit på ett så jobbigt och svettigt pass på friskis förut. Det ska jag fortsätta gå på. Nu har jag bara käkat mat och snart ska jag sova,

Jag fick förresten mail från min syrra förut. Hon hade kollat upp priserna på Liseberg och dem var billigare än vi trodde så nu är det nästan säkert att vi ska dra dit när vi är i Göteborg. Det ser jag verkligen fram emot. Jag har inte varit på Liseberg på över tio år så jag kommer inte ihåg någonting därifrån heller. Det är ju så kul att åka karuseller!  


Förresten, det är höst nu, spännande!


Kommentarer
Emma

Haha :D hur kan höst vara spännande? Vi har ju upplevt 17 höstar ;D eller du har ju bara upplevt 16 :D

2008-09-24 @ 20:20:12
URL: http://emni.blogg.se/
Emma

lillskit!

2008-09-24 @ 20:20:32
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0