Friskis & Svettis

Nu har jag gjort månades (och kanske årets) dyraste impulsköp. Det blev ett jympakort från F&S. Jag ångrar det inte en sekund. Det första träningspasset med det nya kortet blev Coreexpress. Det var ett mer intensivt corepass på bara 30 minuter. Det var helt underbart. Jag gick förresten dit med Emelie. Vi hade inte setts sen tågluffen så det kändes lite konstigt i början. Som tur var hade hon på sig nästan precis samma kläder som när vi skilldes åt, så trots att hon blivit mycket blekare kände jag igen henne. =P Vi pratade självklart om massa minnen och hur underbar vår resa var. Jag fick jävligt stor lust att hoppa på nästa tåg härifrån.

Emelie skulle ringa om jag kunde följa med på förfest men jag har faktiskt bara lust att sitta hemma ikväll. Konstigt det där, jag har varit hur rastlös som helst hela veckan men nu vill jag ändå helst stanna hemma.

Varför får dem som bor som längst bort mig att le som störst?


Kommentarer
Disa

för det första, skiiitfin header och profilbild!:D

för det andra, det kan vara riktigt skönt att bara vara hemma också. även fast man kan vara riktigt rastlös under veckan sådär, man bara myyyyyser xD hahah! Hade bra gumman , puss (L)

2008-09-05 @ 21:00:43
URL: http://bizuuu.blogg.se/
Emelie

å! älskar bilden/bilderna i din "header". så himla fint :)

2008-09-05 @ 22:39:55
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Emma

Det är svårt att inte vara materiell i en materiell värld, men du är verkligen inte som alla andra! Du ger mig inspiration nätpät (: du reser och ser världen istället för att köpa köpa köpa bara för att! LOVE YOU GOODNIGHT, se till att hitta någon fin bakgrund du vill ha <3

2008-09-06 @ 00:18:17
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0