Friluftsdag

Idag är det halvfriluftsdag för alla elever som läser Idrott och hälsa A eller B i min skola. Tyvärr har skolan trappat ner friluftsdagarna jävligt mycket så vi fick inte ens välja mellan olika aktiviteter. Alla ska gå, springa eller jogga igenom 5.3 kilometer. Jag joggade i morse vid 9-tiden och på eftermiddagen har jag inga lektioner så nu är det helg för min del. Det gick bra för mig att springa, vädret är perfekt för en joggingtur här. Det är sol, blå himmel och lagom kall, frisk luft. Jag joggade hela vägen i ganska lugnt tempo. Jag kom in i mål på 35.52 minuter. Mitt mål var att komma in på under 40 minuter, det klarade jag ju så det känns bra.

Skolan har förresten lagt upp alla bilder på dem som kandiderar till LS nu. Jag ser hemsk ut på den bilden! När den var utskriven på papper såg den okej ut men nu när jag ser den bättre gillar jag den inte alls. Undra vad jag kommer tycka om den sen när den blir overheadbild med.. Hoppas det inte är många som kollar på bilderna på hemsidan.


Här är den liten, på hemsidan är den större och hemskare!

Nu ringde Emelie, hon  var påväg till stan fast försenad. Jag kanske ska följa med henne på nån grej på arbetsförmedlingen. Jag tror jag ska möta henne fast jag är jävligt hungrig så jag funderar på att skita i det och äta istället. Ska försöka hitta hur länge det håller på bara och sen bestämma mig om det är värt det.


Kommentarer
timmy

bilden blev ju jättebra juuee :)

2008-09-19 @ 17:52:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0