Ensambarn

Nu är jag ensambarn igen. Det märktes direkt när jag kom hem från skolan, för första gången på länge var dörren låst när jag kom hem. Fast det beror i och för sig på att mamma var på jobb med. Men det är tommare och tystare nu.

Idag har jag inte gjort mycket, jag behöver verkligen skaffa ett jobb eller fler hobbys. Jag gick en promenad med Timmy förut. Vi (jag) kom fram till att jag borde börja rida eller spela hockey. Tyvärr är ju båda dem sporterna svindyra.. Jag måste i alla fall rida en gång innan nyår. Det är årets-/varje års nyårslöfte. Att rida minst en gång per år. Haha, aldrig lovar jag att förändra mig själv, träna mer eller något annat vanligt.

Nej men det är så tråkigt att vara hemma och inte göra någonting när alla andra går i skolan. Men jag har i alla fall gott om tid åt att måla mina naglar, fota dem och sedan ändra bilderna så dem bli coola.
  



 


Kommentarer
Fani

fin den nya designen blev honey! :) (y) kan ju va rätt soft att va ensam unge hemma, inge fightandes om fjärrkontrollen osv , hehe ;p haha söta bilder och fin-fina naglar kära du. puss(L)

2008-09-05 @ 02:02:33
URL: http://glikia.blogg.se/
Disa

sötis bilder och riktigt fina naglar!:D avis Puss(L)

2008-09-05 @ 21:03:21
URL: http://bizuuu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0