Designbyte

Emma håller på att fixa om min design lite så bloggen är inte precis som den ska för tillfället.

Idag hade jag och Lovisa möte med vår lärare och snackade om projektarbetet. Vi bestämde att vi ska ha ett projektarbete om miljö och vår skola istället. Vår problemformulering ska ungefär vara "Hur kan De Geergymnasiet bli miljövänligare?" Jag vet, inte alls lika intressant som det projektet jag ville ha från början men det är ju så mycket svårare att genomföra. Det här projektet är mycket enklare och så får vi dessutom vara lite kreativa med.  

Ikväll beställde vi hem Thaimat och hade familjemiddag. Det var supersmarrigt. Tidigt imorgon ska Sebbe och Agnes åka till Norge, så man kan väl säga att det var lite av en "avskedsmiddag". Dem ska vara borta i minst sex veckor och jobba. Om jobbet förlängs kanske det blir längre. Det känns inte så mycket. Antingen fattar jag inte att dem ska åka eller så har jag blivit van. Det kommer vara tomt här hemma i alla fall.


Agnes och Sebbe

Jag mår förresten mycket bättre idag. Jag har inte ont i halsen längre och jag är verkligen inte lika trött. Nu ska jag va med Sebbe. Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0