Depressed

Jag känner mig lite deppig idag. Förut när jag cyklade till Ki-boxningen var jag helt nere men sen när jag träffade Emelie kändes det bra. Det var roligt att träna och skratta lite tillsamans men nu är jag hemma själv igen och känner mig lixom uttråkad/deppig. Jag vet inte riktigt varför. Jag skulle ju kunna skylla på hösten men det känns så lamt. Jag antar att det bara är sånt som går upp och ner.


Sebbe eller Agnes tror jag har tagit det här fotot.

Jag tror jag ska träffa Timmy en stund senare och se på vänner eller nått. Det ska bli kul, jag känner att jag måste göra grejer för att jag ska må bättre. Vänner är ju en bra medicin. =)


Kommentarer
emma-sophia

Hej! :) Var gärna med och tävla om en design till bloggen. Kika in hos mig och delta i tävlingen! :)

2008-09-21 @ 20:15:11
URL: http://levoton.blogg.se/
timmy

finns alltid här de vet du :)

2008-09-22 @ 19:27:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0