Déjà vu

Jag vaknade två timmar för tidigt idag av att mitt rum var upplyst av solljus. Jag hade glömt dra ner persinnerna. Först trodde jag att jag försovit mig eftersom det i princip aldrig är så ljust i mitt rum men sen när jag upptäckte att det bara var solen blev jag riktigt glad. Man är ju inte precis bortskämd med sol den här årstiden.


Min skola i solljus, Tror att Sebbe är fotografen.

Igår hade jag den verkligaste déjà vu:n jag någonsin haft. Mamma berättade att vandrarhemmet vi skulle sova på i Göteborg ringde och sa att mamma bokat fel dagar. När mamma berättade det sa jag ungefär "men det gjorde dem ju för en månad sen med, du ändrade bokningen till rätt dag istället och allt löste sig". Jag försökte övertala mamma det flera gånger men det är tydligen inte sant. De är så konstigt, för mig känns det verkligen som det har hänt. Sjukt!

Nu vet vi i alla fall inte om vi har någonstans att bo eftersom vandrarhemmet nu är fullbokat +  att vi blev tvungna att betala för natten till idag, som mamma då råkat boka. Det känns som det kommer lösa sig men annars så är det väl bara att sova ute. Jag är ju van vid det nu, visserligen i lite varmare klimat då.

Idag har jag låång sovmorgon och kort skoldag. Jag börjar klockan 11 och slutar halv 2, YEAH!


Kommentarer
Fani

så skönt när solen lyser alltså, då känns allting inte så himla grått och mulet och..blöuh x( fin bild brushan din tagit haha :) fan vad najs med sovmorgoen och kort skoldag. vi har aldrig sovmorgon men en dag slutar vi halv tolv iaf, haha x| puss(L)

2008-09-25 @ 13:12:07
URL: http://glikia.blogg.se/
Emma

Scary ;P Du kanske är lite synsk, på något skumt vis, det kanske KOMMER att hända ;D haha.

2008-09-25 @ 18:06:31
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0