På promenad genom stan

Idag har jag känt mig glad nästan hela dagen. Efter skolan träffade jag Mello. Vi gick först och satte oss på en bänk i solen. Efter ett tag försvann solen så vi gick runt och jagade den istället. Det blev en ganska lång promenad i stan. Vi hann gå igenom det mesta som hänt sen sist, vilket var ett tag sen.

Nyss, eller ganska nyss var jag på Yoga. Jag skulle gått med Emelie egentligen men som vanligt fick hon förhinder. Mina kompisar är experter på att få det. =P Yogan var i alla fall skön och kul. I slutet skulle vi ligga ner och tänka på någon situation där vi är glada. Den första, spontana tanken jag fick var när jag tränar men sen sa ledaren att det kunde vara någon situation vi inte är med om så ofta så då började jag tänka på skidåking istället. Jag tänkte på när jag susar ner för backarna, himlen är blå och det går fort. Jag brukar få en speciell känsla i kroppen under dem tillfällena så jag låg och tänkte på den känslan. Innan yogan var slut sa ledaren att hon hade tänkt på när hon brukar åka skidor i alperna. Det gjorde mig ännu mer gladare, det kändes som en så otrolig slump. Jag kunde inte låta bli att säga till henne att jag med tänkt på det.

Nu ska jag sova och hoppas på att dagen imorgon blir lika bra. Det ser ganska lovande ut, jag har nämligen sovmorgon till 11 typ.


Jävligt gammal bild på Mello och mig


Kommentarer
sheima

haha okej inte jag heller fastän jag bott här i en evighet :P annars kan du ju ta linne och vika ner det så ser det ut som en tight kjol under typ :P

2008-10-14 @ 22:41:53
URL: http://modemix.blogg.se/
Emma

Yes box! Tomorrow it is ;D om jag inte är helt överdöd efter gympan, men det tror jag inte.

2008-10-15 @ 17:48:27
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0