Lovely

Jag är helt slut, men ändå full av energi. Jag har precis varit ute i skogen och sprungit 8 kilometer. Jag är jävligt stolt över mig själv måste jag säga. Det var helt underbart. Solen lyste och mp3:n var laddad med mycket bra musik. Under hela rundan stannade jag bara lite kort två gånger. Den ena gången för att knyta ett skosnöre som gått upp och den andra gången för att prata lite snabbt med mamma och pappa. Dem gick nämligen samma varv som jag sprang, en gång medan jag sprang varvet två gånger så vi möttes ungefär på mitten. Jag hoppas att vädret håller i sig ett tag till nu så jag kan springa där fler gånger. Ah, ut och spring med er allihoppa, det är underbart!

Jag och sis, i somras på Ven.


Kommentarer
Emma

Åh vad duktigt av dig :D

2008-10-13 @ 17:01:04
URL: http://emni.blogg.se/
Linnea

Du är så himla söt tjejen!

2008-10-25 @ 14:12:00
Natalie

Åh, va glad jag blir nu! Tack! :D Nu gjorde du hela veckan. :D

2008-10-25 @ 17:11:04
URL: http://natalieaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0