LOV, LOV, LOV!

Jag är sjukt trött idag men nu har jag lov så nu kan jag sova ut och slappna av. Jävligt skönt!

Idag gjorde jag jympatestet. Under 8 veckor har jag haft som projekt att få starkare arm- och bröstmuskler. För 8 veckor sen kunde jag göra 10 vanliga armhävningar på 60 sekunder och idag kunde jag göra 20 stycken vanliga armhävningar på 60 sekunder. Jag kan alltså göra dubbelt så många på samma tid. Jag är ganska stolt över det. Armhävningarna på knä förbättrade jag däremot inte mycket alls. För 8 veckor sen gjorde jag 27 stycken på 60 sekunder och idag gjorde jag 29 stycken på 60 sekunder. Jag kan skylla lite på att gjorde dem efter dem vanliga så jag var lite trött i armarna. Jag antar att det endå är ett ganska bra resultat för det är ju ganska svårt att göra armhävningar fortare, eller jag tycker det i alla fall. Men jag blev mest nöjd med det första resultatet. Jag trodde aldrig jag skulle orka göra 20 armhävningar på rad :P

Ikväll ska jag se på film med Timmy och ta det lugnt. Ha det bra ikväll!


Okej nu börjar det smälta in.. För kanske ett halvår sen kunde jag knappt göra en vanlig armhävning! Jag älskar när man verkligen märker att man blivit starkare eller fått bättre kondition.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0