Jag ska till Stockholm!

Om cirka en timme drar jag, mamma och pappa till Stockholm. Det ska bli skönt att komma från Norrköping ett tag. Vi ska stanna där tills på lördag. Vi ska bo hos mammas faster med man, äta jättegod mat och jag ska shoppa. Från början tänkte jag inte spendera så mycket pengar men nu känns det som det var länge sen (Göteborg) jag shoppade kläder och sommaren känns avlägsen så jag köper nog lite mer än jag planerat från början.. Sen tågluffen har jag börjat leva efter en "pengar kommer och går" filosofi. Inte särskilt smart kanske, men hur kul är det egentligen att spara hela tiden? 

Kerstin och Göte som vi ska bo hos har ingen dator så jag kommer vara ganska strandsatt de närmaste dagarna. Men dem som skulle kunna tänkas vilja ha tag på mig har mitt numer. Ha det bra nu!



Update: Fick precis sms om att Timmy och Fille ska till Stockholm imorgon så jag kanske inte får så mycket ensamtid ändå. Kul!


Kommentarer
disa

vill också till sthlm , shoppa åt mig med! :D

vi får åka dit allesammans någon gång :D ha det så kul nu !:D Puss

2008-10-31 @ 16:23:06
URL: http://bizuuu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0